vineri, 14 octombrie 2011

Intalnire cu Belvele

Belvele au avut o idee minunata. S-au gandit sa se intalneasca nu numai intre ele ci si cu cititoarele lor. Idee foarte buna si la care am reusit sa ajung desi, ca de obicei, a trebuit sa plec prima si am ratat cocktailurile celor de la Teo's Cafe care, apropo, sa stiti ca au o cafea super tare (adica super tare buna ca baietii ne-au facut o cafea mai slabuta, asa ca pentru seara)!
Desi pe unele dintre cele cu care mi-am petrecut cateva ore in aceasta seara le intalnisem la petrecerea Belva (unde am primit un premiu daca va mai amintiti...) am cunoscut acum cateva femei deosebite. Intelectuale, cu pasiune pentru ceea ce fac si super distractive.
Sper sa ne mai vedem fetelor. M-ati facut sa ma simt mai tanara (un profesor spunea ca, daca esti inconjurat de tineri te simiti si tu tanar) si mi-am cumparat o pereche de cercei superbi, albastri, marca Anca Miraut.
Aaa.. era sa uit si fiindca incercam sa gasim idei pentru o urmatoare seara belvistica ce-ati spune de o seara dansanta urmata de o alta de spus bancuri....????

4 comentarii:

Andreea Marc spunea...

Mulţumim de prezenţă şi de cuvinte, Carmen! Suntem bucuroase că am cunoscut o femeie ca tine şi te aşteptăm cu drag la toate întâlnirile noastre :)

Unknown spunea...

Multumesc mult Andreea.

Madalina Buzdugan spunea...

Trebuie doar să ne organizam și le facem pe toate - și dans și seară de bancuri, se mai vehicula o petrecere în pijamale.

O să devină legendare întâlnirile noastre!

Unknown spunea...

Este bine ca sunt idei.