vineri, 4 martie 2011

03 Martie

Ieri a fost ziua mea. A fost ziua in care am implinit 40 de ani... O varsta frumoasa cred, a maturitatii, a implinirii, a bilantului, a planurilor de viitor.
Ieri a fost ziua mea... O zi superba pe care cu siguranta nu o voi uita usor. O zi in care colegii mi-au adus brate de flori, wall-ul meu a fost plin de mesaje, am avut parte de un concert sublim iar acasa de primirea surprinzatoare a familiei si prietenilor dragi.
Va multumesc tuturor pentru ieri ca mi-ati daruit o zi fantastica!
Multumesc tuturor celor care v-ati gandit la mine, multumesc Clubului Rotary Curtea Domneasca pentru ca au organizat concertul de ziua mea, transformadu-l intr-un cadou nesperat.
Multumesc studentilor de la Universitatea de Arte din Iasi, tineri frumosi, talentati care au acceptat sa sustina acest concert pentru care nu pot gasi cuvinte sa-l descriu, tineri carora le doresc sa aiba doar succese in cariera, copiilor de la Liceul de Arta din Iasi care au dansat feeric, profesorilor lor si domnului dirijor Michael Beck pentru profesionalismul si prezenta de spirit care a creat, in Sala mare a Teatrului Luceafarul, o atmosfera minunata.
Multumesc tuturor celor care au ales ca aseara sa fie alaturi de noi pentru a ne sprijini in proiectele noastre si ma bucur ca ati fost atat de multi!
Multumesc sotului meu, baietilor mei, familiei mele si prietenilor mei pentru ca aseara au prelungit surprinzator tot ceea ce a urmat concertului...
Ieri a fost ziua mea... O minune de zi pentru care nu pot fi decat recunoscatoare ca v-am avut pe toti alaturi.

Niciun comentariu: