luni, 11 aprilie 2016

In ultimele zile s-a tot vorbit, s-a tot comentat, s-a tot judecat.. despre smerenie...despre locul in care il putem gasi pe Dumnezeu. Am ascultat si eu piesa celor de la Taxi, am vazut si videoclipul in care apar atatea persoane cunoscute si care a starnit atatea controverse, am citit si comentarii pro si contra. Iata ce cred eu:
Cred ca Dumnezeu este acolo unde il cauti... si ar trebui, poate, sa-l cautam mai des in rugaciune, in Sfanta Euharistie, in zambetul unui copil, in clipa de fericire a unui sarac, batran sau bolnav pe care l-ai ajutat atunci cand a avut nevoie de ajutor, in floarea care isi deschide in roua petalele, in adierea vantului, in strangerea de mana a sotului/sotiei tale, in ochii plini de iubire ai mamei tale, in gandacelul care isi scutura antenele de pamant, in scoica de la malul marii, in lucrurile simple...
Cred ca Dumnezeu vine cand il chemi, oricand si oriunde ai fi... El vine, fara sa ceara nimic in schimb, fara sa aiba nevoie de ceva anume...
Doar ca tu trebuie sa-l cauti... atat...



Niciun comentariu: