miercuri, 11 ianuarie 2012

Bilant la inceput de an

Ca in fiecare an zilele aceastea lucram la raportul de activitate. A fost un an greu, un an in care s-a simtit criza economica si sociala, un an in care totusi ne-am continuat proiectele si am mers mai departe cu bune si rele.
Astazi am sa va vorbesc despre concertul caritabil din martie. Concertul a avut ca scop strangerea fondurilor pentru a merge cu un grup de copii intr-o tabara, in judetul Cluj, unde puteam beneficia de hipoterapie. Ne-am dorit foarte mult acest lucru, am luat legatura cu domnul de acolo insa, dupa cateva luni, acesta ne-a comunicat ca, din motive tehnice, intanirea noastra nu mai poate avea loc. Asa ca, debusolati, ne-am reorientat pentru beneficiile unei alte terapii, cea pe care copiii nostri o puteau avea la mare.

In ziua de 3 Martie, asociatia noastra a fost beneficiara concertului caritabil organizat de catre Clubul Rotary – Curtea Domneasca, la Teatrul Luceafarul din Iasi.

Clubul Rotary Iasi - Curtea Domneasca a initiat acest proiect caritabil avand ca principal obiectiv tratamentul adecvat al copiilor cu autism din Iasi care au nevoie de terapie specializata si individualizata precum si asigurarea asistentei de specialitate familiilor in cauza.


A concertat orchestra simfonică a Universităţii de Arte „George Enescu” Iasi - Facultatea de Interpretare Muzicala condusa de Dirijor Michael BECK, cu lucrări de mare popularitate si au dansat copiii de la colegiul de Arta Octav Bancila din Iasi.
(vezi aici detalii http://carmengherca.blogspot.com/2011/03/03-martie.html)
Cu sumele donate la acest concert am reusit achitarea unui numar suplimentar de locuri, pe langa cele obtinute in tabara la mare din partea Directiei Judetene pentru Tineret, participantii din tabara de la Eforie Nord fiind in total 59 de copii, tineri si parinti din cadrul asociatiei noastre, precum si achitarea transportului pentru acestia.

Tabara s-a desfasurat in perioada 5-11 iulie, pentru unii dintre copii si parinti fiind o unica ocazie de a vedea marea pentru prima data.
Iata si cateva dintre marturisirile mamicilor...
“Intr-o zi de iunie am primit minunata veste ca vom merge la mare. Mi se parea ca visez in continuare si nu-mi venea sa cred. De abia cand m-am vazut in autocar am realizat ca nu visez. Baiatul meu nu a fost nicioadata la mare asa ca si mine. Fiind divortata, cu posibilitati materiale minore, nu credeam ca voi merge vreodata la mare .”

"Litoral...un loc minunat in care cu nerabdare si mari emotii visam sa ajungem in fiecare vara..Atat eu cat si Andrut suntem fericite aici deoarece iubim amandoua marea...Sunt uimita de fiecare data cand vad ce schimbari se produc in comportamentul Andrutei mele, puterea ei de adaptare la un mediu nou. Mutumesc pentru zambetul tau minunat, puiut mic!".

"A fost o vacanta relaxanta intr-o statiune linistita cu o cazare si servire ireprosabila. Andreea, fiica mea, s-a simtit foarte bine, a fost vesela, cooperanta, socializand cu noii prieteni datorita activitatilor desfasurate pe plaja si in apa. Am fost placut impresionata de serile in care stateam impreuna cu copiii in parcul de joaca al complexului schimband impresii si bucurandu-ne de jocurile copiilor, de plimbarile de la apus cand pescarusii paseau aproape de noi parca intelegand problemele copiilor. A fost o vacanta reusita din care am extras esenta relaxarii si socializarii"

Niciun comentariu: