marți, 24 ianuarie 2012

Proiecte noi

Inca de acum cativa ani ne luptam sa facem ceva si pentru cei mari. Anul trecut am preluat activitatile cu tinerii si am inceput sa lucram si cu o grupa de prescolari.


Personalul nostru este format dintr-un psiholog, o mamica psihopedagog in devenire si un asistent social cu master in psihologie. Doua dintre acestea au urmat cursurile pe care lectorii olandezi le-au sustinut in Iasi iar una dintre cele din urma a urmat si cursul de formare. Am avut alaturi si voluntari deosebiti, unul dintre acestia lucrand cu mare placere si pasiune pentru adulti. Multumim


Speram sa reusim sa dezvoltam aceste activitati si sa reusim sa ne indeplinim visul de a avea la Iasi un centru pentru adulti si un atelier protejat pentru acestia.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Astfel de ateliere ar fi o binecuvintare pentru acesti copii.Am si eu un baiat de 16 ani cu dizabilitati si e acum sta acasa e foarte singur si respins de copii de la bloc .Sufar alaturi de el dar nu am ce sa-i fac.Mioara tel.0771211486.

Unknown spunea...

Asa este, va inteleg... ce dizabilitate are copilul?