joi, 21 iunie 2012

Aproape in clasa a V-a

Robert a terminat astazi clasa a IV-a.... cu media "Foarte bine" si cu mentiunea (scrisa pe diploma de doamna diriginta) pentru progrese foarte bune la matematica.

Nu pot sa nu ma intorc cu aproape 13 ani in urma, in zilele in care descoperam singura, citind pagini intregi de internet, detaliile sumbre ale acestui diagnostic. Cu siguranta ca, atunci, nu am visat ca, vreodata, Robert va merge la scoala...

Astazi, doamna diriginta ne-a dat diploma cu mediile si ne-am facut deja planuri pentru clasa a V-a.
Proiectul de la Iasi al claselor speciale din Brindusa este unic in tara si, desi nu este idealul in ceea ce toti ne dorim pentru copiii nostri, este un prim pas, un pas important pentru parintii ca mine, care, candva isi pierdusera orice speranta.

Trebuie sa multumesc conducerii scolii, cadrelor didactice de acolo pentru efortul depus, pentru creativitatea de care dau dovada, fiindca exista o problema destul de mare cu lipsa materialelor (si aici nu am uitat ca am promis ca ii vom ajuta pentru ca din toamna sa fie mai multe materiale in clase) si pentru o colaborare exemplara cu asociatia noastra de parinti.

Felicitari sufletul meu drag pentru ca stiu ca nu iti este usor si ca te straduiesti, atat cat poti tu, sa ne faci sa fim mandri de tine!

Te iubim.

Niciun comentariu: