vineri, 29 iunie 2012

Paul

Acum 9 ani luasem hotararea de a mai avea un copil. Dupa cum stiti nu a fost o hotarare usoara, dar am avut alaturi oameni dragi si speranta de la Dumnezeu.
Cand am aflat ca sunt insarcinata am fost emotionata, fericita dar si ingrijorata pentru ca acest copil trebuia sa fie bine! Nu cred ca as fi avut puterea sa trec peste vestea ca si al doilea copil ar putea avea probleme.
Sarcina a fost destul de usoara tinand cont si de faptul ca aveam deja 33 de ani iar eu incercam sa fiu cat mai atenta cu mine si cu copilul ce urma sa se nasca.
In ultimul trimestru de sarcina, viata m-a mai incercat o data, dur, trist si crud! Am aflat ca mama (care fusese operata pe 5 martie 2004 - Paul s-a nascut in acelasi an pe 16 aprilie) urma sa ne paraseasca.... Nimeni nu stia sa ne spuna cat ne va mai fi alaturi...iar eu ma framantam acasa (medicul nu-si daduse acordul de a ma afla cu ea la spital), cautand pe internet detalii despre cumplita sa boala.
Insa Paul a venit pe lume pentru ca sa ne vindece pe toti cei din jurul sau de tristete si a fost o mangaiere pentru bunica sa care a mai trait 2 ani si 9 luni, impacata cu gandul ca micutul este sanatos.
Cat l-am purtat in pantece am nutrit speranta ca este fetita (ne gandisem deja si la un nume, Anastasia) fiindca imi doream o fata, asa cum cred ca isi doresc toate mamicile de baieti.
Cand s-a nascut medicul mi-a spus ca este perfect si cand l-am strans la piept am izbucnit in lacrimi si am rostit rugaciuni de multumire.
Ne-am decis sa-l numim Paul (aveam pe lista numelor doar Anastasia) si n-as putea spune de ce Paul. A fost numele care mi-a trecut pur si simplu prin minte fara sa ma gandesc prea mult la semnificatii. Soacra mea ma intreaba mereu cum de-am pus un nume atat de important copilului meu (gandindu-se la apostolul Paul) care se rosteste atat de des in biserica.
Astazi este si ziua puiului meu mic. In biserica catolica, astazi se sarbatoresc Sfintii apostoli Petru si Paul si putina lume stie ca trebuie sa ii felicitam si pe cei ce poarta numele Paul, fiindca Paul era de fapt numele apostolului, devenit Pavel (in religia ortodoxa) ca urmare a influentelor slave.

La multi ani Paulica!
Te iubim mult si nu te dam nici pe o suta de fete!

2 comentarii:

Irina Esanu spunea...

La multi ani Paul! Si noi o serbam pe Petra azi iar duminica e chiar ziua ei de nastere. Tot azi a venit Mircea din tabara , o tabara simpla dar perfecta pt copiii cu autism , au facut baie in lac, au desenat , pictat cautat comori si vizitat tabara piratilor, au hranit oile , au vizitat parcul zoo din apropiere. Ma gandesc adeseori la voi chiar daca nu scriu . Remarc din cand in cand atunci cand apare o poza noua : DOAMNE CE A MAI TRECUT TIMPUL CA MARI S-AU MAI FACUT. Va sarut pe toti, Irina

Unknown spunea...

Buna Irina,
La multi ani si Petrei... Trece timpul Irina, copiii cresc... asta este viata.
Si noua ne este dor de voi si ma bucur pentru ca ati reusit acolo sa aveti o viata mai buna (mai ales pentru Mircea.