vineri, 1 iunie 2012

1 Iunie este si ziua mea!

Astazi toti copiii din lumea intreaga isi serbeaza ziua.
S-au trezit de dimineata cu gandul la cadoul pe care il vor primi, la surpriza pe care au pregatit-o pentru ei parintii, domnul (doamna) invatatoare, la distractie si voie buna.
Au trait apoi cu intensitate toate momentele si, probabil, cand vor ajunge acasa vor mai avea parte de clipe de bucurie si emotie iar seara, la culcare, isi vor aseza capusoarele pe perna si vor adormi cu un zambet pe buze.
Am inceput cu "Astazi toti copiii din lumea intreaga isi serbeaza ziua..." oare chiar toti?
Cati dintre noi ne gandim si la copiii care nu pot sa se bucure de aceasta zi? Care nu stiu sau nu pot sa spuna ce-si doresc sa primeasca, care nu stiu cum sa-ti transmita emotia pe care o au asteptand surprizele, sau sa-ti multumeasca pentru cadouri, dar care vor sa-i vezi, sa-i simti, sa le fii alaturi?
Haideti ca astazi, sa ne gandim si la ei, la copiii cu autism, diferiti, dar totusi asemenea, cu suflet vesnic de copil si inocenta adevarata, sa ii acceptam si sa ii primim asa cum, versurile Imnului campaniei noastre din acest an, ne indeamna sa o facem:


Sunt un copil altfel decat tine,
Un suflet special sosit in dar
Ai curaj si crede in mine
Si ai sa vezi ca nu e in zadar.

Sunt diferit dar sunt ca voi
Imi place sa ma bucur de viata
Intoarce-ti privirea spre noi
Si daruieste-mi speranta.

Primeste-ma asa cum sunt
Nu vreau decat sa fii cu mine
Intinde-mi mana, fa un legamant
Ca-mi vei deschide usa maine.

Nu ma privi ca un strain
Mi-e greu sa fiu in lumea ta
Priveste-ma cu chip senin
Ajuta-ma sa traiesc in ea.

In fiecare zi incerc din greu
Sa inteleg tot ce aud, ce vad,
Stiu ca nu reusesc mereu
Ajuta-ma sa-nvat sa rad.

La multi ani, dragi suflete in culori!

3 comentarii:

Veronica Dragan spunea...

Buna ziua,sunt mama unei colege de la gimnastica de al lui Paul,acum intamplator am aflat ca Paul mai are un frate.Foarte mult m-au emotionat cuvintele din aceasta poiezie, Bogdan tu esti un copil special,frumos, si foarte inteligent dupa cate vad , ai sa reusesti fiindca esti un invingator si parintii tai la fel.Doamne ajuta.

Veronica Dragan spunea...

mii de scuze Robert, cred ca te-am botezat Bogdan, dau mielul.

Unknown spunea...

Va multumesc pentru cuvintele frumoase. Va rog sa ma trageti de maneca cand vin data viitoare cu Paul la gimnastica, sa-mi dau seama cine sunteti. Versurile sunt ale imnului campaniei nostre si sunt compuse de mine.
Ma bucur ca v-au emotionat...