duminică, 21 octombrie 2012

Printesa in imparatia lui Tom Tailor

A fost odata, ca niciodata, o fata (ma rog, femeie cam de 40 si ceva de ani....) pe nume Cenusareasa.... Intr-o buna zi, in bucataria sa a aparut zana cea buna, pe numele sau adevarat, Andreea Marc, care i-a propus sa devina altcineva...
Cenusareasa a acceptat si, sambata, la ora 9.00, a batut la portile imparatiei lui Tom Tailor din Palas Mall...
Acolo, au asteptat-o Andreea Istrate, cei de la Teo's Caffee si Senso Style care au ajutat-o sa devina o adevarata printesa....

Totul s-a petrecut nespus de repede si, sub bagheta vrajitorului Stefan Andrei de la Studio Alb, Cenusareasa a devenit printesa...
A cunoscut oameni faini, care au molipsit-o de tineretea lor si au acoperit-o de frumusete..., a trait alaturi de ei o noua si inedita experienta, a zambit si s-a bucurat alaturi de ei....
Ceasul a batut insa ora fatala (in povestea mea a fost 15.00) si totul s-a transformat in ceea ce era inainte....

Cenusareasa (desi si-a recuperat pantoful.... nu de alta dar era super de comod si de abia achizitionat...) s-a intors in bucataria unde o asteptau butoaiele goale si sacii plini de pepeni si gogonele...

Visul s-a sfarsit,  insa am cunoscut si am reintalnit oameni dragi, am incercat o noua experienta pe care, mai mult ca sigur, nu voi mai avea ocazia sa o retraiesc...

Recunosc ca ideea mi s-a parut originala si ma bucur ca am avut sansa de a promova produsele celor de la Tom Tailor, care va asteapta cu drag sa le calcati pragul.
Si, cu siguranta, cu totii va veti dori sa va transformati in printi si printese...

Niciun comentariu: